Xem mẫu

  1. THUYẾT TRÌNH IMC NHÓM 2
  2. Stump Speeches, word-of-mouth Political Campaign 1.0 Oral Communication Political Campaign 2.0 - Mass Media - 1833: The New York Sun, the nations's first "penny press." Political Campaign 2.0.1 Mass Media (Print) Mass Media (Print) - Widely circulated newspapers - 1920: KDKA - first broadcast of Pres. Political Campaign 2.0.2 ; election returns; Mass Media (Radio) Mass Media (Radio) - 1924: Coolidge/Davis Pres. " Radio - Use of radio to reach public Election." 1952: Eisenhower presidential campaign Political Campaign 2.0.3 airs first political TV commercial Mass Media (Television) Use of television to reach public 2004: Bush presidential campaign uses Political Campaign 3.0 microtargeting to reach voters via phone Mass Media + Direct Media + Word of banks, email, newsletters, and church- Mouth based word of mouth.
  3. Political Campaign 4.0 Integrated communications: + Mass Media 2008: Obama presidential (Print/Radio/TV) campaign uses integrated + Social Media (Social communications strategy, networks, blogs, Twitter, predictive analytics, and videogames) state-of-the-art technology + Personal Media (mobile to support them. phones, pagers, PDAs) + Direct Media (direct mail, email)
  4. Thông tin có giá trị Truyền Dịch vụ thông kiểu trực mới tuyến
  5. Một Số Công Cụ Của Của Social Media Công Cụ Chia Sẻ Công Cụ Thảo Luận Mạng Xã Hội
  6. [50 tiểu bang chiến lược] [Nhắm vào mục tiêu chính] [Tập trung vào những nhóm nhỏ]
  7. [50 tiểu bang chiến lược] [Nhắm vào mục tiêu chính] [Tập trung vào những nhóm nhỏ] Tiếp cận với tất cả mọi người: o Từng bang o Từng khu vực o Từng gia đình o Từng cá nhân
  8. [50 tiểu bang chiến lược] [Nhắm vào mục tiêu chính] [Tập trung vào những nhóm nhỏ] Nỗ lực vận động quyên góp
  9. [50 tiểu bang chiến lược] [Nhắm vào mục tiêu chính] [Tập trung vào những nhóm nhỏ] Nỗ lực vận động quyên góp Truyền cảm hứng Khả năng kết nối nhau
  10. [50 tiểu bang chiến lược] [Nhắm vào mục tiêu chính] [Tập trung vào những nhóm nhỏ]
nguon tai.lieu . vn