Xem mẫu

TAÏP CHÍ ÑAÏI HOÏC SAØI GOØN Soá 5 - Thaùng 01/2011




THÁI BÌNH DƯƠNG (*)

TÓM TẮT




viên
.

ABSTRACT
This writing deals with the necessity, the role, and the requirements of the teacher in
e ef f e f e ’ e fP E w
focus on the love of profession, the combination of theory and practice, the scientific
ee e ’ e f-study and group discussion, and on the development of their
e e e e w e e ’ e
training.
1. M

k ắ ữ ế
â
ò
â

ò
ợ ữ
viên, tro ữ ò
T V ế
M T M
x kế ò k
:
T 2.1. T
M M â ế
(*)
ò k
2. M kế â
T
M ế
(*)
T S T V kế

14
chuyên ngành, k
k 2.2. ữ
ữ ò ế ế
ò ế M ế
x k â kế T
ế M ế
V k
ắ ữ M – ế :
V x M

k k ắ
ợ ế ế
ắ ắ k
ữ kế T
M – ế T
V M
M - ế â

k
kế

ắ ữ k k ắ


M – ắ ợ kế
V k
M ế k
kế
ắ ắ ợ k
ợ ò
M – M 2.3. T
V M ế
k ắ
ế â ế
T ế T M
ế
ữ â S
k k
k
ợ k
â ợ ế


15
V k ợ
ế ợ ắ kế ợ


â k ữ kế
T T
ữ â ế kế kế
ữ ò
k k M
V k ữ kế
ế k
ế T â
M
công tác ợ ợ
â T M k ợ
k
x
ế ữ
V ế ữ ế

T M k ợ ữ
â
ế
â ợ ợ kế
k ế T
: T M k ắ ợ
ế kế

kế kế x

ế â kế
â ế kế
k ợ ế
ế k M k
ế k ế
k ù
ữ k k
2.4. ế k k
M : P k
"; " b ợ k
."(1) x
kế

16
T
kế M ế
kế ò
ắ xế ỹ
ù ợ â
2.5. ợ T
T M Chí Minh. Hi ế kế
ắ k k ò
k
k
x â k ế kế V
T k kế
ữ â
ế
k kế ù ợ
k k T M


ợ ò ợ
â ắ ữ ế
ế M
M V
ế ò T
M
ữ k ế T
ế k ắ ế
ợ ế T
ợ â k
ế
kế ợ
M
â kế
x
2.6. T k
“ ế
” vai sinh viên k ữ ắ ợ kế
trò ò â
M ế V ế
: L ố.D T M
ỉ ú "(2) T
ò â
ắ ữ ế

17
ò ế
k ế ợ
ữ kế
ế

T ế
M T ế
ợ â

k ợ ắ ợ
ế M
ợ ế ữ ò ế
ế
ò ữ T M
T ò


k k ắ ắ
ắ ữ
kế â ợ
ợ k ế T
T k

x ế
k ế
k ế
k kế ắ ắ
ắ ữ
ợ ợ M
k
3. T N kế
ắ ế



Chú thích:
1 M (2000) 6 X T 50
2 M (2000) Toà 5 X T 273




18
TÀI LIỆU THAM KHẢO


1. T (2009). ì . X

2. S TS (2005): ì . NX

3. M (2000), 6 X
4. M (2000) 5 X .
5. S X â â (2005): ì ,
X .
6. Pha ( ) (2008) ô
Minh. X .
7. S T ( ) (1997). ố
Chí Minh. X
8. M T ắ ( iên) (1996). ố ô
Chí Minh. X
9. â T Vế ế (2004): ì ì
X .




19
nguon tai.lieu . vn